(Android) Grim Legends: The Forsaken Bride (Full) koodeja rajattomasti rahaa
Mar 6, 2022 0:50:10 GMT
Post by compbanddestctualaw on Mar 6, 2022 0:50:10 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Grim Legends: The Forsaken Bride (Full) ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Grim Legends: The Forsaken Bride (Full) IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodeja rajattomasti rahaa ▞▞▞
▞▞▞ Grim Legends: The Forsaken Bride (Full) 2022 version ▞▞▞
Antaisi 5 tähteä, mutta lataaminen näyttöjen välillä on liian pitkä.
Useita tunteja pelattavaa ja hienoja pulmia.
Hahmot ovat hieman pelottavan näköisiä, mutta pidän pelistä kaiken kaikkiaan. Pidän siitä, että tarvittavat tavarat olivat lähellä jokaisessa skenaariossa.
On hyvä, jos voit parantaa kohtauksen resoluutiota.
Se oli hienoa, mutta minua todella häiritsi se, että -spoilerit- isä alennettiin "kasvattajaisäksi" eikä häntä näkynyt bonussisällössä. Hän on heidän oikea isänsä, hän kasvatti heidät. On hienoa, että he saivat solmia suhteen biovanhempiensa kanssa, mutta heidän koko elämänsä tuntema isä ei ole yhtäkkiä "kasvattajaisä". En koskaan kutsuisi isäksi jollekin kaverille jota en tuntenut, vaikka hän olisi biologisesti isäni. Tietysti olisin iloinen voidessani tutustua häneen. Lopun iloisesta kohtauksesta puuttui perheenjäsen.
Ei avaudu puhelimessani. Jumissa latausnäytössä. Olet erittäin kiinnostunut pelaamisesta, joten ole hyvä ja etsi lisää tähtiä.
Grim Legends: The Forsaken Bride (Full) Pakikipagsapalaran xqja
Paljon hauskaa, ei liian helppoa, hyvä grafiikka, parempi kuin useimmat.
Erittäin hyvä grafiikka ja pelivuorovaikutus. Ratkaistavia, mutta ei liian helppoja pulmia.
Nautin monista pulmapeleistä ja tunsin, että tarvittavissa kohteissa oli tavallista enemmän järkeä verrattuna vastaaviin peleihin. Nautin myös tarinasta.
Upea peli, upea tarina ja rakastan pulmia.
Toistaiseksi hyvin
rakastan sitä toistaiseksi kaunis grafiikka mukava tarina ja paljon tekemistä
Pidän todella näistä seikkailupeleistä. Paljon haastavia pulmia ja taideteokset on piirretty kauniisti. Hauska tarina kaiken ikäisille kiinnostavana ja näissä sovelluksissa on melkein aina bonusvaihe. Avaa saavutus etsimällä piilotettuja esineitä. Tämä on loistava sovellus pelaajille, jotka pitävät rennosta ja rentouttavasta pulmien ratkaisemisesta hauskan tarinan kanssa. Suosittelen, jos pidät tämän tyyppisistä sovelluksista.👍🏻👍🏼👍🏽
Ei voi kiinnittää kuparista kättä arkkuun, vaikka vihjeen mukaan tämä on oikein... apu ei voi jatkua
Tässä pelissä oli upea tarina, joka viihdytti minua suuresti. Palapelit olivat hauskoja ja hyvä tasapaino rento helpon ja hieman turhauttavan välillä (hyvällä tavalla). Rakastin hahmoja ja grafiikkaa ja toivon toista osaa.
Jotkut minipelit olivat huonoja.
Ihan hyvä grafiikka. Nautin tämän tyyppisestä pelistä.
Kiva peli. Hauskaa. Mielenkiintoinen tarina. Hyvä valikoima minipelejä. Kannattaa pelata. Haastaa seuraavan tason. Hienoa työtä hienossa pelissä
On todella turhauttavaa, tämä on kuin toinen kerta, kun olen päässyt vaunun ohi, käänsin tuulimyllyn ja pelissä katkesi minut, ja minun on aloitettava alusta alusta saadakseni vaunun pyörän hana KI: lle. ymmärtää miksi jatkaa niin
Paljon hauskaa ja palapelit ovat erittäin haastavia.
Kaikin puolin paras tähän mennessä
Roskaa Haluan hyvityksen... se puristaa, katkaisee ja lähettää minut taaksepäin
Rakastin peliä, kyky valita vaikeustaso on loistava lisä. Ja tietysti rakastan sitä, ettei tarvitse katsoa mainoksia vihjeiden takia! Peli oli mukaansatempaavaa ja upea tarina! Ainoa ongelma, joka minulla oli, oli muutaman kerran, että sovellus sulkeutui kesken domino-minipelin.
Mahtava! Mahtava peli! Rakasta kaikkea siinä. Kiitos niille jotka onnistuivat.
Hyvä peli.
Toistaiseksi hyvä
Toistaiseksi se on hyvä, mutta pidän rehellisesti kaikista tällaisista peleistä.
Olen melkein valmis ja se on ollut hauskaa toistaiseksi. Haasteet ovat suhteellisen helppoja. Helppo lopettaa ja aloittaa milloin sinulle sopii. Tarina on aika heikko, mutta taide on kaunista.
Olen pelannut tätä vasta vähän aikaa, mutta toistaiseksi nautin siitä. Hyvä grafiikka, mielenkiintoinen tarina ja haastavia pulmia. Pidän siitä, että voit valita vaikeustasosi.
Se on melko hyvä peli ja ehdottomasti kannattaa hankkia, jos sinulla on Google Play Passi. Palapelit ovat melko hyviä, jotkut näyttävät paremmilta kuin toiset ja siellä on selkeä selitys, kuinka sinun tulee lähestyä niitä. Minusta tarina ei tuntunut sujuvan yhtä hyvin kuin muut, mutta silti melko nautinnollinen
Upea peli ja grafiikka ja tarina
Loistavaa tähän mennessä! Pidän Artifex Mundi -peleistä, joten annan todennäköisesti 5* arvosanan. Plz tuo meille lisää!
Maksatko minulle vai laita se toimimaan? Epäreilua.
Hyvä napautuspulma-seikkailupeli. Telakoitu 1 tähti, koska se on lineaarisempi kuin haluan.
Rakastan tätä peliä ehdottomasti! Musiikki sopii täydellisesti tarinaan, joka on luova ja vetää mukaansa. Haastetaso ja käänteet ovat täydellistä vaikeustasoa (minulle joka tapauksessa), mahtavia hyppyjä ja arvoituksia, mitä ei kannata rakastaa!
Rakasti sitä. Pelit olivat aika mukavia. Sillä oli mielenkiintoinen tarina. Pidin siitä todella paljon.
Hyvä peli hyvä tarina
Tästä pelistä kannattaa maksaa kaikki grafiikat ja juoni, jotka ovat myös erittäin värikkäitä
Hienoa grafiikkaa!
Pelasi tätä peliä ennen kuin upeat grafiikat saivat sen play pass -bonuksella!!!
Rakasta peliä. Grafiikka on mahtava. Tarina on erittäin mukaansatempaava. Olen iloinen, että ostin pelin...
Voitko korjata tämän pelin ja kaikkien peliesi kaikki kohtaukset...se on niin epäselvä s20 fe 5g:lle. Päivitä kaikki pelisi...
Aloitin juuri ja olen rakastunut tähän peliin. Tarina on hieno.
Cinema 14: Thrilling Mystery Περιπέτεια fqb
Hieno peli lisää niitä kiitos
Jännittävä
peli ei pelaa
Siistejä kuin kaikki pelisi, joita pelasit