Post by compbanddestctualaw on Mar 6, 2022 0:37:39 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Draw a Stickman: EPIC 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Draw a Stickman: EPIC 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder uendelige nøgler ▞▞▞
▞▞▞ Draw a Stickman: EPIC 2 2022 version ▞▞▞
Det er et godt spil, bortset fra at jeg afinstallerede det for at få noget andet, (jeg havde købt den fulde version), og nu er den fulde version væk! Stadig fem stjerner for, hvor godt spillet er, men stadig, kan jeg venligst få den fulde version tilbage?
det er sjovt, men du kan kun spille 2 niveauer, før du bliver bedt om at bedømme, dele, købe osv. det er bare ikke det værd
Elsker spillet, men var så heller ikke rigtig fan af at skulle betale. Jeg kan se, at du bare lod folk se, hvordan spillet var.
Trojan War Premium: Legend of Sparta Παιχνίδια στρατηγικής ckhs
Spillet fryser i frømosen, når jeg prøver at åbne slangekraniet. Meget frustrerende. Ret venligst.
Jeg elsker spillet, men ..... hver gang jeg får en side lader den mig ikke komme ind, jeg har kun 2 sider mine, hvis du fikser det, og kom med ting om dette, hver gang jeg går til den dårlige rotte ting, træerne blokerer mig og jeg reviderede træerne, dræb de lilla rotter, fiks det og 1 ting mere hvorfor har spillet en base tak og ordne disse ting undtagen basen
Bedste app eveeerrr!!!!! Jeg elsker dette spil, og jeg har den fulde version. Jeg kan bare godt lide at se alle de andre niveauer, selvom jeg har dem, de er låst. Det er det, jeg kan lide ved dette spil. Men det, jeg ikke kan lide, er, at det viser hemmelige præstationer. Jeg mener, jeg er så nysgerrig efter at vide, hvad det er. Det er dog lidt uhyggeligt. Jeg blev flippet ud af det endelige trukket under monster (selvom jeg besejrede det). Hurtigt spørgsmål, kan du lave et episk 4,5,6,7,8,9 og 10 spil? Plssssssss. Maybie 11? Men vær sød.
Det er sjovt, men det er ikke en fuld version, hvordan kan jeg få alle de dele, at der ikke er noget trådsværd planet is og regn blyanter godt jeg kun har er leave og pickaxe blyant, sørg for at dens faste og fulde version er ok
Det er bare ærgerligt...Når jeg krydser TRÆET siger det Ups du smeltede. Det er sket 2 gange nu! JEG BARE HADER DET!! Det er et godt spil, men det er bare ærgerligt. Jeg afinstallerer det, undskyld.
Jeg kan godt lide dette spil. Det er ret sjovt at spille, men jeg afinstallerede det, fordi du ikke kan gentegne hele din stickman-ting, og det ville jeg gerne gøre. Jeg ville give det en 5-stjernet rating, men da hvis det problem er, er jeg nødt til at give det en 4-stjernet rating.
Dette spil er forfærdeligt, hvorfor spørger du? Åh, fordi jeg installerede det, og det fejlede og haltede, så geninstallerede det. Gæt hvad! Det ville ikke engang installere. Dette spil skal opdateres. Jeg mener, jeg kan ikke engang spille. Ingen fornærmelse, men jeg synes, du skal prøve hårdere på at lave et spil som dette, srry ikke undskyld. Lol😏. Opgrader det dog, jeg vil gerne spille. Er det for meget at forlange? Sandsynligheden er, SRRY!!
betalte for spillet for et par måneder siden, beslutter at geninstallere det, og nu vil det have mig til at betale igen der er heller ingen mulighed for at gendanne køb? Virkelig ærgerligt, at jeg har betalt et par dollars og nu ikke engang kan spille spillet længere.
Jeg kunne godt lide spillet for et par år tilbage nu, det er pay 2 end hey hitcent jeg glemte en fejl, fordi det blev rettet
Draw a Stickman: EPIC 2 הרפתקאות niyi
Draw a Stickman: EPIC 2 Cabaran pbtc
Det er super glichy Hvis du ikke lægger dine billeder eller noget andet, vil spillet aldrig behandle, og du bliver bare ved med at have denne statiske skærm
Det er sødt. Den ekstra skitsebog (separat download) kommer ikke i spil med det samme, så jeg blev lidt ked af det, fordi jeg selv om den ikke virkede, så jeg var nødt til at tegne en ny person. Men du kan skifte dem ud.
Virkelig kun to niveauer, jeg ikke engang fik at gøre min første chef kamp " 👿👿
det er et fantastisk spil, bortset fra én ting, ingen checkpoints. så hver gang du dør, går du tilbage til starten af niveauet. meget godt spil, men jeg ville være meget bedre, hvis det havde kontrolpunkter!
De første to niveauer er vi virkelig, jeg nød virkelig, men det tredje gør, at du bliver nødt til at købe det tredje, det er ærlig talt bare spild af tid
Det er sjovt, men grunden til at jeg gav det 3 stjerner, fordi vi kun kan tegne én gang, så det er lidt kedeligt 💤🙄
dette spil er det bedste, men jeg giver dette 3 stjerner, for hvis jeg prøver at trykke på knappen færdig, er den frosset, farven sidder fast der ingen knapper bare det
Ikke fair, jeg kan fuldføre 2 niveauer, og jeg skal betale for hele spillet, ikke fair☹
Sjovt spil, men jeg anbefaler at være parat til enten at få et spilkort eller betale $3,99 for den fulde version, men bortset fra det fantastiske spil!
Jeg elsker spillet, men jeg kan ikke få tegninger. Vil du venligst rette dette? Jeg trykker på "få tegning", og jeg blev sendt tilbage til spillet uden tegningen! Ret venligst dette!
Lort
Draw a Stickman: EPIC 2 Приключения dcmv
Så DÅRLIG app kapitel 1 ja komplet kapitel 2 komplet men men men kapitel 3 kontant😵😩😢🤬👎👎😏
Dette spil er sjovt, men kort Det tog mig halvanden dag at fuldføre det
Jeg elsker spillet og vil fuldstændig fortælle andre som Hvis du elsker puslespil, er dette spillet for dig! Men jeg giver det fire stjerner, fordi der er en fejl i kapitel 6, når du rammer kraniet, fryser spillet bare, og det betyder, at jeg ikke kan få puslespilsbrikken og ikke fuldføre spillet fuldt ud 😭 så venligst ret fejlen plssss
Dette spil er fantastisk, og kan give hints til, med skitsebog, kan få mig til at tegne stickman, våben osv. Men det fører mig kun til kapitel 2, ikke 3. Forbedre dette, og lide dig.
Det er et godt spil, men det skal være et gratis spil, så jeg kan spille flere niveauer, men ellers er det et godt spil, så jeg giver det to stjerner
Det tager tid at installere, men jeg tror, det bliver sjovt, og jeg har alt for at komme til niveau tre, men det åbner ikke, og der er ikke noget kontrolpunkt
Frygteligt, det lader dig ikke spille på 3 niveau uden at betale 😡😠 men det er et godt spil ellers ændrede jeg min anmeldelse, for selvom jeg ikke betaler penge på spil, betyder det ikke, at du ikke gør det ! Hvis du ikke har noget imod at betale for hele historien 🙄😁👍
Jeg ville ønske, det stadig var godt, men hver gang jeg trykker på næste, fryser det!
Den dumme rotteboss er umuligt hård som, hvad fanden, giv mig i det mindste et hint om, hvad jeg skal gøre, før du kaster en helvedesdæmon efter mig! Dårligt spil anbefales SLET IKKE! 😑
Godt og kreativt spil. Du kan skabe dine egne karakterer, værktøjer og dine venner! Men du bør tilføje flere gratis kapitel, så spillere kan nyde spillet, før de køber det fulde spil.
Jeg kan godt lide spillet, men det er for nemt, og hvis du ikke har penge nok til at købe hele spillet, så gør det, så du kun kan gå til kapitel 5.
Draw a Stickman: EPIC 2 הרפתקאות niyi
Draw a Stickman: EPIC 2 Приключения dcmv
Jeg kan godt lide dette spil, men undskyld for 3 stjerner, fordi jeg forventede ved 1. at spillet er gratis, så før jeg passerer niveau 2, kræver de, at jeg køber den fulde version.
Så jeg spillede kapitel 3 i spillet, og jeg tog en pause, nu da jeg fik spillet opdateret tilbage, troede jeg, at det var en tilfældig opdatering til fejlrettelser, men det sendte mig tilbage til kapitel 2. Efter jeg havde afsluttet kapitel 2 fortalte den mig, at jeg skulle købe hele spillet. Jeg betalte PENGE for spillet, og du fortæller mig, at jeg skal betale MERE penge bare for at få resten af spillet? Nej. Det tror jeg ikke. Jeg vil gerne have en refusion.
Forfærdeligt spil! Når du har slået andenpladsen, skal du betale for at få resten af spillet! Hvis du overvejer at downlode det, vil du spilde tid i dit liv!